Login
CDK Global
Subscribe to me on YouTube

AfdrukkenAfdrukken   
L & L Automotive

Er is ook een aanzienlijke vermindering van het aantal bellers in wacht of beller die in het systeem verloren raken. Als een klant wilt worden teruggebeld, kan er naar de gewenste medewerker meteen een e-mail worden verstuurd. We kunnen het telefoongesprek traceren dankzij een combinatie van Call Reporting en Call Recording.
Cate Whiteside, Systems and Database Specialist

L&L Automotive

Hoe L&L de gespreksafhandeling verbeterde en de kosten verlaagde met ADP Geïntegreerde Telefonie (CTI)

De klant

L&L Automotive is een Mercedes-Benz-dealergroep gevestigd in Hertford, Stevenage en Bishop's Stortford. 

De uitdaging

L&L wilde eventuele hiaten vinden in hun proces voor het afhandelen van verkoopgesprekken. Ze wilden ook graag ervoor zorgen dat klanten die hun dealerbedrijf belden, blij waren met de service die ze kregen. 

Ze hadden een aantal verbeteringen aangebracht in de afhandeling van gesprekken met behulp van een eerdere versie van ADP Geïntegreerde Telefonie, maar ze stonden te popelen om de impact van de nieuwe functies zoals Integrated Call Recording, Call Reporting, Presence en Chat mee te maken.

De oplossing

Na een pilot met Call Recording en Call Reporting-mogelijkheden bij hun vestiging in Hertford konden ze de voordelen van het upgraden van hun filialen zien. Ze waren ervan overtuigd dat deze functies de sleutel vormden tot het verbeteren van het niveau van de klantenservice binnen hun dealerbedrijven. 

Het resultaat

Verbeterde gespreksafhandeling

Met Call Recording kunnen managers zien of een beller in de wacht is gezet of van afdeling naar afdeling is gestuurd, dus gebruikt L&L nu Presence en Chat om de beller zo snel mogelijk met de juiste persoon door te verbinden.

Geen gemiste verkoopkansen meer

Call Reporting toonde L&L waar er inkomende oproepen werden gemist en hielp bij het controleren of de verkoopteams effectieve vervolgacties in gang hadden gezet en de klant hadden teruggebeld.

Call Recording geeft aan of het personeel in staat is om binnenkomende leads effectief te beheren en ook aanvullende up-sellingproducten en diensten te verkopen. Door naar gesprekken te luisteren, heeft L&L een aantal opleidingsmogelijkheden voor het personeel kunnen vaststellen om verkoopomzettingen te verbeteren.

Onmiddellijke kostenbesparingen

L&L beeindigde onnodige en dure softwareoplossingen van andere leveranciers.

Cate Whiteside, Systems & Database Specialist vertelt: "Door de nieuwste versie van Geïntegreerde Telefonie op al onze locaties te implementeren, kunnen we nog steeds genieten van alle voordelen waar we aan gewend waren, en dat we dankzij de introductie van de geïntegreerde call recording-functionaliteit als norm niet meer moesten betalen voor een standalone gespreksopnameoplossing van derden. Ook zijn er extra besparingen geweest, omdat we geen 'mysteryshopper'-bureau meer moesten inhuren. "


Meer weten.

Informatie aanvragen

DEMO Request

Brochure Request