Login
CDK Global
Subscribe to me on YouTube

AfdrukkenAfdrukken   
Groep Valckenier

Receptionisten kunnen de klant onmiddellijk persoonlijk begroeten en beschikken over de correcte wagengegevens bij aanvang van het gesprek. Alleen dat al wordt door onze klanten als extra en vlotte service ervaren.
Koen Vandenhouwe. IT Verantwoordelijke

Groep Valckenier

Voor de klanten van Groep Valckenier begint Full Service bij de start van ieder telefoongesprek

De klant

De Valckenier groep is een onderneming waar dagelijks  gewerkt wordt aan het verlenen van optimale service vanuit knowhow, passie en het familiale karakter van deze onderneming.

De uitdaging

Doordat onze onderneming steeds groter is geworden en we steeds meer klanten krijgen werd het steeds moeilijker om alle klanten een unieke en professionele service te laten ervaren tijdens ieder telefonisch contact met onze onderneming. Voorheen startte een telefoongesprek altijd met een aantal keren vragen stellen zoals:  ‘Wat is uw nummerplaat?’ .. ‘Hoe spelt u uw naam ?’

De oplossing

Na een goede inventarisatie en voorbereiding zijn wij in september 2013 gestart met de introductie  van CDK  Integrated Telephony als aanvulling op EVA Plus. Voor de installatie werd samengewerkt tussen CDK, de firma die bij ons de telefooncentrale geïnstalleerd heeft en natuurlijk onze medewerkers.

Het was bij ons bekend dat CDK al ervaring had met het type telefooncentrale welke wij gebruiken, waardoor richting de externe leverancier duidelijk een aantal technische aspecten kon worden aangegeven.

Het resultaat

Als klanten ons nu bellen voor het maken van een atelierafspraak of  als ze navragen wat de status is van hun herstelling wordt volledig automatisch, nog voordat we de klant spreken, de klant- en wagengegevens binnen EVA Plus op ons scherm getoond door de koppeling tussen EVA Plus en onze telefooncentrale. 

Onze ervaring leert dat bij minstens 75 procent van de inkomende telefoongesprekken direct de klant- en wagengegevens op het scherm zichtbaar worden. Voor de receptionist blijft hierdoor meer tijd over die hij kan gebruiken voor het controleren van de persoonlijke gegevens.


Meer weten

Informatie aanvragen

DEMO Request

Brochure Request