Login
CDK Global
Subscribe to me on YouTube

AfdrukkenAfdrukken   
Inzicht
David Loveday

Door David Loveday, International Senior Product Manager - bij CDK Global | July 23rd 2013 -- 15:00 GMT

Subscribe to me on YouTube
Met een volledig geïntegreerd Dealer Management System kunnen alle resultaten worden gecontroleerd om er zeker van te zijn dat het concept de gewenste resultaten oplevert.

Meer informatie

Wist u dat 60 % van de interactie met de klant via de telefoon verloopt?

Klanten kunnen dealers op veel manieren contacteren, maar er is één methode die de voorkeur krijgt: de telefoon.

Een pleidooi voor gespreksspecialisten:

Terwijl andere contactvormen zoals e-mail, SMS en post op bepaalde momenten het meest geschikt zijn, mogen dealers niet vergeten dat de telefoon het meest doeltreffende middel is.

Alle telefooninteractie, of het nu om inkomende of uitgaande gesprekken gaat, moet waarde toevoegen aan de klantervaring. Gesprekken afhandelen moet voorrang krijgen omdat ze een cruciaal onderdeel vormen van de merkopbouwaanpak van het dealerbedrijf.

Hoe kan ik het beste resultaat bereiken?

Toonaangevende retailers gebruiken een klantgerichte aanpak via speciale call centers met ondersteuning van belscripts. Aangezien telefoonmedewerkers specialisten zijn in interactie met de klant, zal de klantervaring sterk worden verbeterd en moet het dealerbedrijf een toename in zijn inkomsten kunnen zien als gevolg van de callcenter-activiteiten.

Een dealerbedrijf-callcenter kan uit één of meerdere medewerkers bestaan, dus de grootte van uw dealerbedrijf mag geen probleem vormen. Dankzij scripts voor klantcontactondersteuning hebben telefoonmedewerkers geen uitgebreide opleiding nodig om toch een uitstekend niveau aan klantenondersteuning te bieden. Door een callcenter-aanpak als vervolgactie voor voertuigleads te gebruiken, hebben veel dealerbedrijven een verbetering van afspraken in de showroom vastgesteld.

Een dealerbedrijf-callcenter kan uit één of meerdere medewerkers bestaan, dus de grootte van uw dealerbedrijf mag geen probleem vormen. Dankzij scripts voor klantcontactondersteuning hebben telefoonmedewerkers geen uitgebreide opleiding nodig om toch een uitstekend niveau aan klantenondersteuning te bieden. Door een callcenter-aanpak als vervolgactie voor voertuigleads te gebruiken, hebben veel dealerbedrijven een verbetering van afspraken in de showroom vastgesteld.


Meer weten Contacteer ons

Informatie aanvragen

DEMO Request

Brochure Request