Login
CDK Global
Subscribe to me on YouTube

AfdrukkenAfdrukken   
Inzicht
David Loveday

Door David Loveday, International Senior Product Manager - bij CDK Global | July 23rd 2013 -- 15:00 GMT

Subscribe to me on YouTube

De 6 meest voorkomende toepassingen voor Geïntegreerde Telefonie

Hieronder worden de tien meest voorkomende toepassingen voor Geïntegreerde Telefonie genoemd zoals aangegeven door klanten die er al gebruik van maken.

De klantervaring verbeteren

      1. Begroet elke beller met zijn/haar naam – klanten nooit meer begroeten met "Mag ik uw kentekennummer, alstublieft?" Het automatisch verschijnend venster (‘Screen-popping’) met de gegevens van de klant (vanuit uw DMS) betekent dat u hen persoonlijk kunt begroeten elke keer dat ze bellen.
      2. Verkort de gespreksafhandelingstijd - Voorkom dat klanten in de wachtrij worden gezet. Dankzij Presence kunt u meteen de beschikbaarheid van de juiste persoon zien om een telefoongesprek aan te nemen en Call Control op het scherm gebruiken om het telefoongesprek meteen door te schakelen.
      3. Zorg voor snel terugbellen – geen Post-it-briefjes of e-mails als terugbelherinnering meer. Als een medewerker reeds in gesprek is of niet voor zijn werkpost zit, gebruik dan Chat om deze persoon meteen een bericht sturen om na te gaan wanneer ze beschikbaar zijn of om als terugbelherinnering te fungeren wanneer ze terugkomen. En het nummer kan automatisch worden gebeld met Click-to-dial
      4. Beheer gemiste oproepen – Bekijk eenvoudig welke calls u gemist heeft en bel deze klant onverwachts terug. Dit zal helpen om de klantenloyaliteit en de verkoop opportuniteiten te verhogen.

    Inzicht in uw belactiviteiten

      5. Krijg makkelijk toegang tot kritieke informatie - Een enkele muisklik kan meteen laten zien hoe goed een dealer presteert door eenvoudige informatie te bieden over hoeveel telefoongesprekken er zijn gevoerd, ontvangen of gemist.
      6. Verbeter de gespreksafhandeling – de Call Intelligence-rapporten tonen alle fases van de route dat een telefoongesprek in het dealerbedrijf aflegt, zodat u hiaten in uw gespreksafhandelingsprocessen kunt opsporen en oplossen.

    Meer weten Contacteer ons

Informatie aanvragen

DEMO Request

Brochure Request