Login
CDK Global
Subscribe to me on YouTube

AfdrukkenAfdrukken   
Inzicht
David Loveday

Door David Loveday, International Senior Product Manager - bij CDK Global | July 23rd 2013 -- 15:00 GMT

Subscribe to me on YouTube
Hoewel het meeste contact met de klanten nog altijd via de telefoon verloopt, hebben veel dealers geen duidelijk zicht op de prestaties van hun team met betrekking tot het afhandelen van telefoongesprekken. 

Meer informatie

Inzicht hebben op deze gesprekken is het verschil tussen winnen of verliezen.

Wat weet u van de belstatistieken die belangrijk zijn voor uw dealerbedrijf?

Wanneer klanten bellen, verwachten ze een eersteklas behandeling. Het mag niet te lang duren voordat er wordt opgenomen, klanten worden niet graag in de wacht gezet en als er wordt beloofd dat ze worden teruggebeld, dan moet dit ook gebeuren.

Maar dat gebeurt in uw dealerbedrijf natuurlijk altijd, toch?

Hoewel het meeste contact met de klanten nog altijd via de telefoon verloopt, hebben veel dealers geen duidelijk zicht op de prestaties van hun team met betrekking tot het afhandelen van telefoongesprekken.

Kunt u de volgende vragen vol vertrouwen beantwoorden?

  • Hoe lang moeten klanten wachten voordat hun oproep wordt beantwoord?
  • Hoeveel oproepen gaan er op elke afdeling verloren?
  • Wat zijn de telefonische piekperiodes?
  • Bevat uw proces voor gespreksafhandeling hiaten?

Bevat uw proces voor gespreksafhandeling hiaten?

Alle benodigde gegevens binnen handbereik

Call Intelligence biedt rapporten over wachttijden, gemiste oproepen en aantal telefoongesprekken op elk uur van de dag. Een snelle blik op deze statistieken brengt de probleemgebieden aan het licht zodat u meteen actie kunt ondernemen om uw klanten tevreden te houden. 

Inzicht in alle stappen van het telefoonproces

De Call Intelligence-rapporten tonen u de route van een telefoongesprek binnen uw dealerbedrijf zodat u kunt zien waar het proces wordt onderbroken, wie er oproepen gemist heeft of wie er klanten laat wachten. Aangezien elk telefoongesprek potentieel biedt om extra omzet te genereren, is het de vraag hoeveel een inefficiënt proces uw dealerbedrijf kost.

Uw proces voor gespreksafhandeling beheren en verbeteren

Call Intelligence biedt u het nodige inzicht om een perfect proces voor gespreksafhandeling te creëren. Verbeter uw dagelijkse bedrijfsvoering, optimaliseer het aantal medewerkers tijdens piekmomenten en zorg ervoor dat uw klanten de eersteklas-ervaring wordt geboden waar ze recht op hebben.

Gebruik onderstaande links voor meer informatie over hoe CDK Global Geïntegreerde Telefonie (CTI) met Call Intelligence kan helpen om de klantervaring in uw dealerbedrijf te verbeteren.


Meer weten Contacteer ons

Informatie aanvragen

DEMO Request

Brochure Request