Login
CDK Global
Subscribe to me on YouTube

AfdrukkenAfdrukken   
Inzicht
David Loveday

Door David Loveday, International Senior Product Manager - bij CDK Global | July 23rd 2013 -- 15:00 GMT

Subscribe to me on YouTube
Zodra de telefoon overgaat, kan uw team direct zien wie er belt en worden automatisch de CRM-gegevens van de beller weergegeven, zodat u alle belangrijke informatie bij de hand hebt. 

Meer informatie

Verhoog uw klanttevredenheidsscores met behulp van CDK Global Geïntegreerde Telefonie (CTI)

De interactie met de klant verloopt grotendeels via de telefoon.

Is het dan ook niet logisch om ervoor te zorgen dat de telefoongesprekken 100% efficiënt wordt afgehandeld?

Weet u ....?

  • Hoeveel oproepen er in uw dealerbedrijf verloren gaan?
  • Wie de gemiste bellers zijn?
  • Als gemiste oproepen worden vergeten, hoe weet u dat dan?

Als u twijfelt, hoe kunt u de gespreksafhandeling dan verbeteren om dit te achterhalen?

Telefoongesprekken zijn belangrijk. Vaak vormen ze het eerste contact van een klant met uw dealerbedrijf en elk telefoontje is een potentiële verkoopkans.

Een slechte gespreksafhandeling heeft een grote invloed op zowel de klanttevredenheid als op de omzet van de afdeling. Dit betekent dat uw teamleden een unieke klantervaring moeten bieden en elk telefoongesprek optimaal beantwoorden.

CDK Global Geïntegreerde Telefonie (CTI) koppelt uw telefoonsysteem aan uw klantenbestand, zodat uw werknemers alle telefoongesprekken kundig, snel en efficiënt kunnen afhandelen.

Personaliseer uw begroeting

Begroet klanten met hun voornaam door gebruik te maken van Screen Pops

Zodra de telefoon overgaat, laat Screen Pops uw team zien wie er belt en worden automatisch hun CRM-gegevens weergegeven, zodat ze alle belangrijke informatie bij de hand hebben.

De oude manier

“Hallo, wat ik uw kenteken?”

De nieuwe manier

“Dag mevrouw Jansen, hoe is het met u? Ik zie dat uw Volkswagen Golf binnenkort een onderhoudsbeurt nodig heeft. Kan ik u hiermee helpen?"

Laat uw klanten niet wachten

Verbeter de gespreksafhandeling met Presence

Klanten houden er niet van om te wachten. Presence verkort de gespreksafhandelingstijd door de beschikbaarheid van alle teamleden in één klik weer te geven. Beheer telefoongesprekken van klanten met vertrouwen. Zorg ervoor dat ze te woord worden gestaan wanneer ze worden doorverbonden of zorg dat ze indien nodig binnen afzienbare tijd worden teruggebeld.

Geen Post-it™-briefjes meer

Beheer gemiste oproepen met Chat

U hebt geen Post-it-briefjes of e-mails meer nodig als herinnering om terug te bellen. Als de teamleden bezet zijn wanneer er een telefoongesprek binnenkomt, stuurt u hen een Chatbericht als herinnering om later terug te bellen. Chatgesprekken worden opgeslagen in een logboek en kunnen door managers worden bekeken om ervoor te zorgen dat ze worden opgevolgd.

Gebruik onderstaande links voor meer informatie over hoe CDK Global Geïntegreerde Telefonie (CTI) u kan helpen om de klantervaring voor uw dealerbedrijf te verbeteren.


Meer weten Contacteer ons

Informatie aanvragen

DEMO Request

Brochure Request